Începând cu noul an fiscal, așa cum v-a obișnuit deja în ultimii 15 ani, SPIT ridică încă o dată standardele, prin întâmpinarea persoanelor juridice într-o nouă locație, situată pe Bd. Tomis nr. 112.
Spațiul destinat publicului va fi de cinci ori mai mare decât cel din str. Sulmona nr. 22, iar funcționarii și contribuabilii își vor îmbunătăți relaționarea direct la birouri amplasate într-un spațiu deschis, eliminând disconfortul interacțiunii prin intermediul ghișeelor, având în vedere volumul documentelor depuse de către persoanele juridice.
Operațiunile efectuate în cadrul acestor birouri vor fi aceleași care se derulau și în cadrul ghișeelor, printre cele mai importante fiind impuneri în evidențele fiscale, scoateri din evidențele fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, consiliere fiscală, contestații, recalculări, depunere rapoarte de evaluare, verificare rol fiscal, emitere decizii și înștiințări, restiuiri.
Plățile se vor efectua la casieriile ampalasate într-o zonă separată, securizată, conform prevederilor legale. Lângă aceste casierii, pe parcursul anului viitor, constănțenii vor avea la dispoziție și două automate pentru plăți rapide.
Cei care nu vor dori să mai stea în picioare în fața casieriilor sau a automatelor vor putea achita în continuare online, în final, aceasta fiind cea mai simplă modalitate de plată. Operațiunea se poate efectua atât pe site-ul www.spit-ct.ro, cât și prin intermediul telefoanelor mobile, cu ajutorul aplicației Etax Mobile.
Veștile bune sunt și pentru persoanele fizice arondate agenței fiscale nr. 3, care odată cu mutarea agenției nr. 6, va prelua spațiul destinat publicului și a activității de back-office, situat în strada Sulmona 22.