Meghan Markle revine pe Instagram și își lansează compania American Riviera Orchard

Photo of author

By Ramona Fustos

Meghan Markle a revenit pe rețelele sociale joi, 14 martie, pentru a-și dezvălui cel mai recent proiect. Ducesa de Sussex nu a mai avut un cont personal de Instagram de la logodna cu prințul Harry.

2024 este cu siguranță anul marii reveniri a lui Meghan Markle în atenția publicului. Joi, 14 martie, ducesa de Sussex a lansat un nou site web și un cont de Instagram asociat, intitulat American Riviera Orchard. Pentru moment, contul de Instagram arată doar numele noii sale companii, pe care scrie Montecito, dar povestea prezintă un scurt videoclip. Într-un stil vintage și pe acordurile melodiei I Wish I Love You a lui Nancy Wilson, o vedem pe soția prințului Harry aranjând flori într-o vază și gătind. La sfârșit, o putem observa de la distanță, în pragul unei uși.

Biografia de pe pagina de Instagram spune simplu: „De Meghan, Ducesa de Sussex. Fondată în 2024” și face un link către site-ul web omonim. Acolo, nu există alte informații în afară de opțiunea de a introduce adresa de e-mail pentru a te înscrie pe o listă de așteptare pentru a fi la curent cu „produsele, disponibilitatea și actualizările”.

Stilul de viață a lui Meghan Markle

Așadar, nu știm prea multe, dar, cu puțină cercetare, iată ce indicii avem. Din ceea ce indică lista de așteptare, American Riviera Orchard pare să fie un brand de lifestyle. Mai mult, potrivit revistei americane People, o cerere de înregistrare a mărcii comerciale aflată în prezent în curs de examinare arată că American Riviera Orchard intenționează să vândă veselă, băuturi, inclusiv decantoare, articole de bucătărie și produse comestibile Produse comestivile cum ar fi jeleuri, gemuri, marmeladă și produse tartinabile. Cererea de înregistrare a mărcii ar urma să solicite, de asemenea, autorizația de a vinde cărți de bucate.

Numele acestui nou proiect este plin de referințe la viața lui Meghan Markle. „Riviera americană”. Aceasta este porecla dată orașului Santa Barbara, California, unde ducesa locuiește împreună cu soțul ei și cei doi copii ai lor, prințul Archie, în vârstă de 4 ani, și prințesa Lilibet, în vârstă de 2 ani. „Orchard” ar putea fi o referire la tema culinară care pare să predomine în acest nou proiect. În ceea ce privește numele Montecito, care apare pe logo, acesta este cartierul în care locuiesc Meghan și familia ei.

Aceasta nu ar fi prima dată când ducesa se lansează într-un proiect de lifestyle, mai exact unul bazat pe mâncare. În 2014, ea și-a lansat blogul, The Tig. Pe acest blog a împărtășit descoperirile sale culinare și turistice preferate, precum și reflecțiile sale personale. Ea l-a închis în 2017, după logodna regală, la fel ca și contul personal de Instagram.

Întoarcerea lui Meghan Markle pe rețelele sociale

Acest nou proiect vine ca o surpriză, ca să nu mai vorbim de faptul că Meghan Markle a declarat recent că încă îi place să stea departe de rețelele de socializare. Săptămâna trecută, în cadrul unei discuții la conferința SXSW din Austin, Texas, ea a declarat că „stă departe” de rețelele de socializare „în acest moment, doar pentru bunăstarea (ei)”. De când și-a închis contul personal de Instagram, ducesa de Sussex a avut doar conturi comune. Mai întâi cu soțul ei, apoi cu Kate și William, sub numele Kensington Royal, înainte de a se despărți sub contul Sussex Royal. Acesta a fost publicat ultima dată în 2020.

În februarie, soții Sussex au lansat în liniște un nou site web, Sussex.com. Adresa web include cele mai recente știri despre cuplu, biografiile lor respective, precum și linkuri către organizația lor Archewell Foundation și Archewell Productions hub. Meghan a anunțat, de asemenea, lansarea noului său canal de podcast. Ce altceva ar mai putea pune la cale?