„Interzis sub 18 ani”: Sydney Sweeney lansează un săpun cu infuzie din apa ei de baie

Photo of author

By Ramona Fustos

Sydney Sweeney și Dr. Squatch au anunțat pe Instagram, la 29 mai, lansarea săpunului lor infuzat cu, potrivit lor, picături reale din apa ei de baie.

Sydney Sweeney lansează un săpun cu infuzie din apa ei de baie

Sydney Sweeney nu se dă în lături de la nimic pentru a-și mulțumi fanii, cel puțin partea masculină a acestora. Pe 29 mai, actrița care s-a făcut remarcată în serialul Euphoria și-a dezvăluit colaborarea cu Dr Squatch, marca de săpunuri naturale pentru bărbați. În program: „un săpun în ediție limitată. Infuzat cu picături reale de apă din baia ei”, se arată în postarea de pe Instagram a brandului. De ce?„Pentru că ați tot întrebat”, spune brandul. Iar Sydney a spus: „Hai să o facem””.

Parfum „erecție matinală”

Totul a început toamna trecută, când americanca de 27 de ani și-a împrumutat trăsăturile pentru o reclamă obraznică pentru Dr. Squatch. Ea a apărut într-o cadă de baie din care i-a numit pe telespectatori „băieței murdari”. Asta a fost tot ce a fost necesar pentru ca fanii ei bărbați să înceapă să ceară să guste din apa ei de baie. Și așa au și făcut.

Infuzat cu câteva picături din acest nectar prețios, săpunul miroase a „erecție matinală”, conform descrierii de pe Instagram… Chic. „Într-o aluzie la rădăcinile sale din nord-vestul Pacificului, produsul este, de asemenea, menit să evoce mirosul de brad Douglas și mușchi”, spune descrpiția de pe site.

Interzis sub 18 ani

Săpunul nu este încă disponibil pentru vânzare. Dr Squatch a lansat un concurs prin care 100 de persoane norocoase au șansa de a câștiga unul. Pentru ceilalți, „vom avea un stoc FOARTE limitat atunci când vor scădea! Fiți atenți la o reclamă”, spune brandul, care precizează că «trebuie să aveți peste 18 ani» pentru a participa la concurs. „Câștigătorii vor fi contactați prin telefon sau e-mail începând cu 5 iunie.

Povestea din spatele acestei colaborări între actriță și Dr Squatch datează din octombrie 2024. La acea vreme, Sydney Sweeney a postat un videoclip pe Instagram în care promova un alt produs al mărcii, destinat „băiețeilor ei murdari”. Văzută de aproape 40 de milioane de ori de către internauți, reclama a avut un succes uriaș pe rețelele sociale.

Criticile abundă

Această nouă reclamă nu a fost întâmpinată doar cu reacții pozitive. Comentariile de pe contul X al lui Dr Squatch stau mărturie în acest sens. „Nimeni nu a cerut asta”, «Este probabil cel mai patetic lucru pe care l-am văzut în viața mea», spun mai mulți utilizatori ai platformei. În plus, există o mulțime de mesaje sexiste care pot fi citite.

Vedeta americană și-a exprimat în repetate rânduri disconfortul față de hipersexualizarea de care este victima, după cum relatează RTBF. Să fie acesta un mod de a arăta că nu este afectată de astfel de comentarii? Sau pur și simplu o glumă dusă la extrem cu un succes publicitar? Ceea ce este sigur este că este un proiect surprinzător.